Гуртки

Досвід роботи керівника гуртка.

01 квітня 1993 р.-  призначення на посаду новоствореного в Цекинівській середній школі  гуртка східних єдиноборств та туризму. (Директор школи – Шарко Тетяна Петрівна)
З травня 1994 р. – призначення на посаду керівника туристичного гуртка «Подоляни» Ямпільського Будинку дитячої та юнацької творчості (Директор Тарасова Лариса Іванівна, Фурман Олена Анатоліївна)
Протягом всього часу діяльності гурткової роботи  першочерговим завданням завжди  було і є національно-патріотичне виховання юнаків та дівчат, збереження історико-культурних цінностей, вивчення основ туризму, здійснення туристичних пішохідних походів та подорожей як на території району так і в Карпатських горах.  В січні 2019 р. туристичний гурток «Подоляни» перейменовується  в гурток військово-патріотичного спрямування “Захисник Вітчизни”.  З вересня 2020 р. – гурток  «Сармат» військово-патріотичного напряму Ямпільського міського Будинку дитячої та юнацької творчості працює за авторською навчальною програмою, __ місце на Всеукраїнському конкурсі рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2020р.                           

Система роботи «Від гуртка – до професії !»                                        

Навчальна програма  2-х річної підготовки гуртка військово-патріотичного напряму Ямпільського міського Будинку дитячої та юнацької творчості «Сармат»               Виконання навчальних програм  шкільної та позашкільної освіти, з врахуванням досвіду служби в Збройних Силах  та гурткової  роботи в Будинку дитячої та юнацької творчості в системі освіти, досвіду тренерської роботи з рукопашного бою  юнаків та дівчат в системі фізичної культури та спорту, досліджень результатів тренувань та змагань зі спортивного туризму, рукопашного бою. як виду спорту, результатів участі у військово-патріотичних аходах,  наштовхнули на розробку навчальної програми з позашкільної освіти  військово-патріотичного напряму з доповненням і обґрунтуванням  креативних за змістом  розділів, та складання відповідних порівняльних характеристик.

Порівняльна характеристика шкільного та позашкільного навчання

критеріїшколагурток  ( Клуб)Висновки
1 Вік учнів в класі та гуртківців  В класі учні всі одного  року народженняВ навчальній групі гуртківці різних вікових груп від  11 до 17 роківНавантаження відповідно  до вікових груп 
2Мотивація–  оцінка знань важлива для середнього балу атестату; – можливо буду служити чи навчатися  у військовому  закладі – можливо знадобиться за певних обставин;– це мені потрібно тому, що хочу бути військовим та бути успішним курсантом; – це мені потрібно, тому, що можливо знадобиться за певних обставин;Учень – примусове навчання;   Вихованець – за власним бажанням;
3Зовнішній виглядБатьки  не вважають доцільним витрачати кошти на обмундирування, а адміністрація школи цього не вимагає;Всі вихованці на всіх заняттях у військовому камуфляжі та мають свою символіку.Єдина форма одягу дисциплінує підрозділ та відповідає статутним вимогам
4ТривалістьУрок – 45 хв.( 1 год.) 2 рази на тижденьЗаняття –  90  хв. (2 год.)  3  рази на тиждень 
5Оцінювання Знання оцінюються  під час уроків, а  також існує  – тематична, семестрова,та річна оцінки; Підсумок: навчально-польові збориЗнання та навички під час занять не оцінюються. Результати знань та умінь визначаються  під час змагань, походів, зборів,Головний результат – вміння застосовувати отриманні знання  на практиці
6Програма навчання58 год. на рік216 год. на рікЗначно більший ресурс тематичного навантаження
7Тема уроку/ заняттяДля всіх однакова    Створені умови для  занять за різними  інтересами вихованцівРівень свідомості та самодисципліни